Alla inlägg under oktober 2010

Av Familjen Norén - 16 oktober 2010 14:56

..är det hela helgen lång.

Theas bästa kompis Linnea sover över hos oss och tjejerna har sååååå roligt tillsammans. När de två leker så ser man inte röken av dem på flera timmar och det bästa är att de aldrig hittar på bus så man behöver aldrig oroa sig. Vid skrivande stund så är det bara en massa härligt fnitter som hörs från Theas rum, härligt.

Bästa vänner   

 


Wille har fotbollscup hela helgen och de har ännu så länge bara spelat en match och det gick så där. Killarna spelade bra men tyvärr så var de andra lite bättre. Nu ska jag snart åka ner till Tyresövallen igen för att titta på resterande matcher och jag håller tummarna att det går bättre i nästa match. Tar nog på mig en varmare jacka och så tar jag nog med mig en stor latte att värma mig med.


Mammas fotbollskille

 


Frasse följer självklart med på matcherna. Han tycker nog att det är ok att hänga med för han får ganska mycket uppmärksamhet (än så länge) och när alla gullat klart så lägger han sig ner tar en tupplur, han är så otroligt miljösäker och är så lätt att ha med sig överallt. 

 

Trevlig helg på er!

Av Familjen Norén - 14 oktober 2010 14:54

....när man lämnar dottern att ta hand om lilla F


Av Familjen Norén - 1 oktober 2010 16:59

Idag har bröderna Frasse & Bosse träffats igen och båda killarna skötte sig exemplariskt. Nilla och jag träffades på Värmdö BK där även min jobbarkompis Peggy och Bosse "farmor" Görel slöt upp med oss. Killarna fick busa ett tag sedan så var det att sitta och titta på när de stora hundarna tränade. Både Bosse och Frasse är så trygga i olika miljöer, efter att ha utforskat omgivningen lade sig båda ner och bara kopplade av trots alla hundar & människor. Sedan var det dax för lite lunch inne i klubbstugan och killarna fick leka en stund till men inte så länge eftersom de då var så trött. Frasse somnade direkt i bilen och sov hela vägen hem.

Tack tjejer för en trevlig dag.


                     


    Finaste Bosse

 

Bosse

 Nilla & Bosse

 

Bosse med farmor Görel

 

Av Familjen Norén - 1 oktober 2010 07:33

Här kommer bildbevis till dig vännen som inte tror på att jag har spindlar som har minst 2 dm mellan ögonen *asg* Nästa gång lovar jag att ta fram tumstocken o mäta.


 

Presentation


Norenfamiljen består av mamma Jennifer, barnen Kim, Wille, Thea, hamstern Snöboll och rottispojken Frasse.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards