Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Hund....

Av Familjen Norén - 23 augusti 2010 14:07

Från och med igår kväll är vi hundvakt till grannarnas hund Burre. Burre är en charmig och envis cairnterrier på ca fem månader. Har nästan glömt hur det är att ha valp men jag inser också hur mycket jag saknat att ha hund men nu är det inte långt kvar så kommer han hem vår lilla kille. 


Saknade av våra älskade flickor Undis & Angel går nästan inte att beskriva med ord. Har svårt att fatta att det har gått ett år sedan Undis gick bort och nio månader sedan Angel gick bort. Saknaden sitter som en stor elak tagg i hjärtat, den kommer aldrig att lossna helt men den river inte upp lika stora sår längre.


                                                 Undis & Angel   



Snart tar jag  (Jennifer) och drar till Stava för lite hångel med bröderna F & mys med resten av Stavagänget.









 
 
Jessica å Duke

Jessica å Duke

23 augusti 2010 16:09

Gud vad roligt, välkommen till bloggandet! :-) Kommer spänt följa den å äventyren med rottispojken, det är ju *hmpf* något spec med såna... :-D

Hoppas lilla F kan hjälpa dig i sorgearbetet, förstår om du saknar dina fina flickor.

Sist men inte minst grattis till valpen oxå!!!

Kram på er!! (stora slempussar från Duken)

http://www.duke.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin, Dino och Treo

23 augusti 2010 21:06

Åååå vad roligt att du har böjat bloggat igen.
Grattis till lilla vappen som kommer hem snart.
Har försökt ringa dig nu i kväll.
kram

Familjen Norén

25 augusti 2010 12:31

Tack! Ja det ska bli såååå roligt att ha hund igen.
Kram

 
Ingen bild

peggy mys & gaia

23 augusti 2010 22:05

Ska bli så spännande att få hänga med här! :-)

Familjen Norén

25 augusti 2010 12:29

Nu kommer du bli terroriserad med valpsnack & bilder ett tag :))

 
Camilla & DeNiro

Camilla & DeNiro

23 augusti 2010 23:27

Åå så roligt att höra att du ska ta en liten F-kille, Jennifer! Jag önskar dig all lycka till och hoppas att vi ses snart igen. Kram från mig och Niro

http://www.camillan.bloggplatsen.se

Familjen Norén

25 augusti 2010 12:33

Tack Camilla! Ja det skulle vara trevligt att se igen....det va alldeles för länge sedan.
Kram

 
Frida

Frida

23 augusti 2010 23:56

Usch vad det gör ont att de Penglan & Pullan... Men nu har de frid. Pullan har nog slagit sig i slang med Walle :)
Tårarna kom idag då jag såg dig med bröderna Päron. Äntligen! Som jag väntat på denna dag, gumman. Det här kommer bli så bra så bra. Det vet jag.
Fetto x 2 snarkar ikapp efter en lång kväll. Tack för det mysiga besöket! Det gör vi om snart:)
Pussa på Thea, Wille & Kim!
Och en stor puss till dig också, min vän!
Feffes Frasse *vinkar*

http://www.deveritas.se

Familjen Norén

25 augusti 2010 12:25

Ja f-n vad det värker ibland. Klart Walle & Pullan hänger ihop:)
Tack älskade vän för en helt underbar kväll, jag mådde så känslomässigt bra efter den. Snart invaderar hela familjen Stava för en titt...watch out here comes the "dirty" family :))
Kramar i massor till dig & hela familjen.

 
Ingen bild

Karolina

24 augusti 2010 13:16

Å vad härligt att en av bröderna fetto ska bli en i er familj! Så glad för er skull!!! Den där saknaden ja, fy fasiken vad den gör ont. Vissa dagar mer än andra men alltid där...
Tänkte höra av mig till dig och höra om vi "söder om stan" brudar ska samåka till lägret? Jag har två finfina kupéer där bak, en till Beirut och en till din lille. Stora kramar från oss!

Familjen Norén

25 augusti 2010 12:16

Ja det ska bli så roligt att få en hund igen och inte vilken som helst utan ett "fetto" *asg*
Det låter som en jättebra idé och jag & Frassa
samåker gärna med dig & Beirut.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen Norén - 6 januari 2011 21:30

Dessa bilder får mig att längta till sommaren. Solen som värmer, härliga dagar på stranden, sand på de mest konstiga ställen, bada,  varma klippor, daggvåta gräsmattor, glass, saltvatten,sena ljumna sommarnätter, grilla, myggjävlar, vin, vara ute hel...

Av Familjen Norén - 4 januari 2011 22:42

kan vara så fruktamsvärt irriterade men vissa ljud är bara så där mysiga och må-bra-härliga, som ljudet av goaste rottispojken som gnager märgben, ljudet av hasande fårskinnstofflor, ljudet av mobilen som ringer med just den ringsignalen som bara en ...

Av Familjen Norén - 31 december 2010 13:45

...som kan hända under ett år. För ett år sedan var jag så ledsen och deppig och visste inte om jag skulle orka resa mig upp igen. Skilsmässa, mina älskade hundar Undis & Angel som gick bort, oron över om jag skulle kunna bo kvar i huset, hur barn...

Av Familjen Norén - 29 december 2010 10:08

ord kan såra så hårt. Elaka och hårda ord kan sätta sig som en ond tagg djupt in i hjärtat, ligga där och skava länge, länge. Tänk om personerna som fäller dessa hårda och elaka ord istället skulle tänka till en stund....är det värt att säga dessa or...

Av Familjen Norén - 17 december 2010 11:07

Idag tänder jag ett ljus för min älskade pappa.   18 år har gått sedan min pappa gick bort, 18 år av saknad. Ofattbart att det redan har gått så lång tid. Min pappa kämpade i många år mot sin cancersjukdom, en sjukdom som åt upp honom bit för bit...

Presentation


Norenfamiljen består av mamma Jennifer, barnen Kim, Wille, Thea, hamstern Snöboll och rottispojken Frasse.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards