Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Belöning

Av Familjen Norén - 26 augusti 2010 18:50

Efter att varit rökfri i snart 6 månader så belönade jag mig själv med denna. Alla som känner mig vet att jag älskar hjärtan i alla dess former och den här påminner lite om mitt eget hjärta, lite härligt tillknycklad av livet.  

Fatet fick bli ett ljusfat, passar bra nu när det blir mörkare och mörkare om kvällarna. Älskar verkligen levande ljus och tycker inte att man kan få för mycket av det.

  Fick även ett doftljus av min älskade mamma och det doftar verkligen ljuvligt.  

Kram på er alla

 
 
peggy mys & gaia

peggy mys & gaia

26 augusti 2010 19:32

Tänk! 6 månader!!!! Sååååååååå bra gjort! Grattis!!!
Vi kanske ska stanna till och belöna oss med sockerbomber i natt!!!

http://peggan.bloggplatsen.se

Familjen Norén

26 augusti 2010 19:36

Ja jag känner mig faktiskt skitduktig, Saockerbomber tackar jag aldrig nej till.
Ses snart. Kram

 
Ingen bild

Lisa

26 augusti 2010 19:38

Grattis snäckan!! Super duktig tycker jag =O)
Å belöningen består ju inte bara av ett vackert fat i hjärtan och levande ljus.Belöningen består ju faktiskt också av att du har en vilja att förändra ovanor till något nyttigare .Stor elog till dig min vän

 
Ingen bild

Madde

26 augusti 2010 19:48

Grattis, mycket bra jobbat! Klar ni ska ha lite sockerbomber! Käka åt mig med! Fint hjärta du har hittat, ett perfekt hjärta är lite tillknycklat så att man ser att de är använt!

 
Ingen bild

Marina

26 augusti 2010 20:18

Du e så jäkla fantastisk! Bra gjort tjejen!!
Kram från Marina

 
Ingen bild

Annalee

26 augusti 2010 21:01

Wow, vad du är duktig!!
Jag är också tokig i ljus och har ett helt skåp fullt med ljus. Brukar har ljusparty (du känner säkert till Partylite) och du får gärna komma nästa gång jag har ett party. Förresten, åhhh, vad Frasse är sööööt! (gillar namnet, mina kusiner hade en hund som hette så när jag var liten och han var min favorit!).
Kram och hälsa barnen!

 
Ingen bild

Malin, Dino och Treo

26 augusti 2010 22:13

Åååååååå va fint det va.
Passa jätte bra till ljusen.
kram

 
Caisa & Cayenne

Caisa & Cayenne

27 augusti 2010 00:00

Superduktigt! Både att sluta röka och att belöna dig själv. Hjärtan är underbara, de återfinns lite här och där hos mig också :)

KRAM

http://fyrfotingarna.se

 
Frida

Frida

27 augusti 2010 07:39

Ååååååhh va fint!!!!!
Klart du ska belöna dig själv! & månader utan cigaretter är S U P E R B R A !!!!!
Fatet var fantastiskt, och det är du väl värd...
Kramar i massor!

http://www.deveritas.se

 
Ingen bild

Carina

27 augusti 2010 10:44

Snyggt fat till en duktig tjej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen Norén - 6 januari 2011 21:30

Dessa bilder får mig att längta till sommaren. Solen som värmer, härliga dagar på stranden, sand på de mest konstiga ställen, bada,  varma klippor, daggvåta gräsmattor, glass, saltvatten,sena ljumna sommarnätter, grilla, myggjävlar, vin, vara ute hel...

Av Familjen Norén - 4 januari 2011 22:42

kan vara så fruktamsvärt irriterade men vissa ljud är bara så där mysiga och må-bra-härliga, som ljudet av goaste rottispojken som gnager märgben, ljudet av hasande fårskinnstofflor, ljudet av mobilen som ringer med just den ringsignalen som bara en ...

Av Familjen Norén - 31 december 2010 13:45

...som kan hända under ett år. För ett år sedan var jag så ledsen och deppig och visste inte om jag skulle orka resa mig upp igen. Skilsmässa, mina älskade hundar Undis & Angel som gick bort, oron över om jag skulle kunna bo kvar i huset, hur barn...

Av Familjen Norén - 29 december 2010 10:08

ord kan såra så hårt. Elaka och hårda ord kan sätta sig som en ond tagg djupt in i hjärtat, ligga där och skava länge, länge. Tänk om personerna som fäller dessa hårda och elaka ord istället skulle tänka till en stund....är det värt att säga dessa or...

Av Familjen Norén - 17 december 2010 11:07

Idag tänder jag ett ljus för min älskade pappa.   18 år har gått sedan min pappa gick bort, 18 år av saknad. Ofattbart att det redan har gått så lång tid. Min pappa kämpade i många år mot sin cancersjukdom, en sjukdom som åt upp honom bit för bit...

Presentation


Norenfamiljen består av mamma Jennifer, barnen Kim, Wille, Thea, hamstern Snöboll och rottispojken Frasse.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards