Alla inlägg den 1 december 2010

Av Familjen Norén - 1 december 2010 14:00

Eftersom barnen farmor befinner sig i Turkiet och inte kan göra årets pepparkakshus med barnen så var det jag som för första gången i mitt liv skulle försöka ge mig på detta. Resultatet är inte ens i närheten av de hus som farmor Mona brukar göra. Huset har inte fallit ihop ännu och förhoppningsvis så står det ända fram till efter julhelgen. Huset får i år stå högt upp då det finns en liten Frans i huset som mer än gärna skulle äta upp det i ett nafs.


   

 

Kim smygfotade Thea och mig när vi sitter och spelar kort.

 

Thea och jag gav oss också på lite julgodistillverkning. Det blev chokladkola, polkagriskola och chokladsurprise....mums

 


 

Nästa gång Wille & Thea är hemma hos mig så fortsätter vi med godistillverkningen och julstöket.


Idag efter morgonpromenaden lade sig pojkarna tätt ihop på Frasses lilla fäll och somnade. Sötnosarna.

 

   


Kram på er!



Presentation


Norenfamiljen består av mamma Jennifer, barnen Kim, Wille, Thea, hamstern Snöboll och rottispojken Frasse.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards